Az Ön kényelméért is működik a székhelyszolgáltatás Budapest!

székhelyszolgáltatás feltételei

székhelyszolgáltatás feltételei

Ön lehet egy feltörekvő startup vállalkozás vagy egy multinacionális vállalat vezetője. A céges leveleinek rendben tartása időigényes feladat! Több órás elfoglaltságot is jelenthet a naponta érkező küldemények rendszerezése! Miért töltené idejét hosszadalmas adminisztrációs munkával? A székhelyszolgáltatás, amelyet kínálunk, biztosítja Önnek, hogy vállalkozása értékesebb részeit tartsa szem előtt: cége üzleti életét! A székhelyszolgáltatás Budapest csapata átvállalja cége leveleinek koordinálását, miközben folyamatosan tájékoztatjuk Önt beérkezett küldeményeiről. Szolgáltatásunk teljes körű, postai küldemények átvételétől, a levelei iktatásán át a hivatalos szervek előtti képviseletig. Tegye könnyebbé vállalkozása működését! A székhelyszolgáltatás tevékenységei röviden. A székhelyen átvesszük a cégéhez érkezett küldeményeket, nyilvántartjuk és iktatjuk leveleit, minden nap friss infót kap postájáról, képviseljük cégét a székhelyet felkereső hivatalos szervek előtt. Kérjen időpontot a topcegalapitas.info weboldalon megadott telefonszámon!

Leave a Reply